marți, 11 octombrie 2016

Femei frumoase și curse de mașini în nou clip ZZ Top, I Gotsta Get Paid – VIDEOCLIP

 25 brichete de pe dressa mea, yessa 
Știi că trebuie să fi plătit 

25 de brichete pe dressa mea, yessa 
Tu știi că gotsta platit 

am 25 de brichete pe cei 25 de oameni 
voi rupe fugă banca 25 mai 
Bout pentru a culege costume cu 25 de fluxuri 
I 25 luat brichete bine , nu știi 
25 de diamante zbura în inelul meu 
25 12s în trunchiuri să - bang - ului, oh lord 
Fă - l muta makin 25 moara " 
Am suficient pentru un mare al naibii de 99 C'mon sevilia 

25 brichete pe dressa mea, dressa 
am gotsta platit 

am 25 de brichete pe dressa mea, dressa 
ştii că trebuie să fi plătit

                           http://ultimateclassicrock.com/zz-top-new-single-based-on-90s-rap-song/                      



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu